2,5kmR – Závod: O2 Grand Prix Paha 10km@33:59 (172, mx.177  – 3:23/km)   VÝSLEDKY  TRASA

Takže..ani prd. 14týdnů tréninku..a vše je v háji. Nasranej – hrozně moc, zklamanej – ještě víc a zkrátka nevim, kde se stala chyba. Minulej týden to lítalo úplně parádně a fakt jsem si na těch 32 věřil. Od pondělka ale hrůza a z Prahy se vracim jak zpráskanej pes.

K závodu – prostě to bylo špatný. Rozběhání v uličkách kolem Václaváku – potil jsem se jako prase na rožni, na startu stehna rozpálený…ale stejně jsem to zkusil. S prvními babami a odhad by i byl správnej (první 32:00), kdybych jim na 4,5km nemusel zamávat. Nešlo to, nohy bez síly… Pětky 16:12-17:47 – víc asi dodávat nemusim..

Čtyři komentáře “Sobota 7.9.2013”
  1. Aleš napsal:

    Možná, že moc řešíš pocity, celou sobu super, a “najednou” týden do závodu na nic? Myslím, že si na tom byl dobře, a čas špatnej neni, chce to postupně ;)

  2. Honza B. napsal:

    Honzo, když jsem běhal opakovaně desítky na silnici za 33-34, tak jsem v tréninku měl časy MNOHEM pomalejší než ty – i když jsem se snažil – nejrychlejší kilák co jsem kdy na tréninku zaběhnul byl tak 3:05? (ty jich dáš takových deset!!!). Taky jsem běhal max. dva pořádné tréninky týdně – např. 6x1km 3:15-3:10, 1x6km v tempu 3:40 plus 2×500 za 1:25, 2×1000 – 800 – 500 – 300 nebo 10x400m apod., místo závodů třeba tempový běh 6-8km za 3:30 a týdně tak 70km (v předzávodním a závodním období) a vždy jeden den volna. K tomu ještě třeba nějaký fartlek v terénu a pak už jen volné běhy (pro mě to bylo tak 4:10-20 na km) v terénu, podle pocitů.
    Každý jsme jiný a svědčí nám úplně jiný trénink, ale třeba by ti prospělo více odpočívat a méně běhat??? – alespoň v době závodů – rozhodně máš z čeho brát a forma hned tak neodejde. Podle mě máš natrénováno na čas pod 32, tak držím palce ať to někdy vyjde!

  3. Kuba Schoř napsal:

    Zdar, sledoval jsem výsledky a myslím, že čas je hodně dobrej, co bych za takový čas dal teď já… Oproti jaru můžeš být určitě spokojenej a věřím, že s časem ještě půjdeš dolů. Měj se a nenechej se znechutit, naopak.

  4. Petr Matoušek napsal:

    Ahoj Honzo, držím palce ať to příště vyjde podle Tvých představ. Trénink máš teď hodně výživný (jak napsal Honza B.) tak myslím, že to klapne. Hlavní je, aby zdraví bylo v pohodě. Zlom vaz a neklesej na mysli.
    Měj se fajn Petr

  5.  
Zanechej komentář